Mario 3DS: Contact
Top 3 vragen
1. Wat zijn de verschillen tussen de 3DS systemen?
2. In welke staat zijn jullie producten?
3. Kunnen DS spellen op de 3DS?
Naar veel gestelde vragen
Langskomen?Geen fysieke winkel Afgeven aangemelde inruil. Afhalen klaargelegde bestelling.
Vandaag zijn wij aanwezig vanaf 10.00u.
Inruil afgeven: Je 3DS-inruil mag worden afgegeven nadat je ons inkoop formulier hebt ingevuld. Bij opsturen (of zonder afspraak afgeven op kantoor) verwerken we je inruil met 1 tot 3 werkdagen.
Bestelling afhalen: Zodra je 3DS bestelling klaar ligt om op te halen ontvang je een email. Op werkdagen en zondagen ontvang je deze mail meestal binnen een uur. Als je haast hebt mag je ons altijd bellen!
Contact KlantenserviceWe vinden het leuk om je te helpen. Zo kun je ons bijvoorbeeld WhatsAppen voor product foto's.
BedrijfsgegevensGeen fysieke winkel Afgeven aangemelde inruil. Afhalen klaargelegde bestelling.
Adres | Mario 3DSPampuslaan 180 1382 JS Weesp | Onderdeel van | Mario Team bv |
Rekeningnummer | NL68 INGB 0004493097 | KvK nummer | 86241214 | btw-id | NL863906771B01 |
|